30 Eylül 2010 Perşembe

KABAKTA SANDAL SEFASI

Yine uzun bir aradan sonra bloguma vakit ayırabiliyorum:) Zaten anlamıyorum gün neden 24 saat daha fazla değil, ya da başkaları nasıl yetiştiriyor işlerini de benim hiç bir şeye vaktim kalmıyor...Oturup iki satır blogumu yazamıyorum yahu, ne  olacak benim bu halim :)
Neyse çok sevdiğim bir lezzeti paylaşmak istiyorum sizlerle, hem belki bilmeyenler vardır, onlara da fikir olur.Hem tadı çok güzel, tabii kabak sevenler için,hem de sunumu şık bir yemek.

Malzemeler
Kabak
Lor peyniri
Maydanoz
Karabiber
Kaşar Peyniri
Yumurta

Yapılışı
Kabakları dışlarını hafifçe traşladıktan sonra kısa bir süre haşlıyoruz.Sonra uzunlamasına ikiye bölüp çekirdeklerini çıkarıyoruz, yalnız dolma yapar gibi çok fazla oymayın ki etli ve sulu kalsın biraz.
Başka bir yerde çıptığımız bir yumurtaya lor peyniri, bol maydanoz ve karabiber ekliyoruz.Bu karışımla kabaklarmızı dolduruyoruz.
Sandallar hazııııır :)Çok sıcak değil 170 derece filan fırınlıyoruz, peynirler hafif kızarınca çıkarıp üzerlerine biraz kaşar rendesi verip tekrar fırınlıyoruz.Kaşar da eriyince bizim sandallar lezzete yolculuk etmeye hazır.

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder