31 Ağustos 2010 Salı

GÜNEŞ'İMİN KURABİYELERİ




Ben şimdi yazamadım da ya kaç aydır, acısını çıkarırım artık, yazın olup biteni paylaşırım yavaş yavaş.Mesela ilk göz ağrım, güzel yeğenimin doğum günü için yaptığım kurabiyeler;
Sizinle paylaştığım ilk şeker hamuru kurabiyelerimden sonra bir kaç şeker hamuru denemem oldu, aşama kaydediyorum sanırım zamanla :)
















Bir kere çok keyif alıyorum bunlarla uğraşırken, işten dönünce yaptığım için,bitmesi gece yarısını buluyor hatta geçiyor bile, ama hiç yorulmuyorum yahu, inanılmaz zevkli, ki ben çok amatörüm, blog sahibi arkadaşlarımızın çoğu bu konuda kendilerini aşmış , hatta sanat eseri gibi ürünler çıkaran arkadaşlarım var , düşünün onlar nasıl keyif alıyordur...































Kurabiye hamurunun tarifi sevgili Müge'nin bana yolladığı tarif, üstünü süslemeden önce tadına bakmayın, yoksa dayanamayıp hepsini yersiniz, süslemeye kurabiye kalmaz :)Çok uzun süre taze kalıyor, üzerinde çalışırken ya da paketlendikten sonra bile kırılmıyor, ki bu şeker hamurlu kurabiyede çok önemli, e daha ne olsun...


Böyle de paketledim kurabiyeleri oğluşuma götürürken, biraz çeyiz tepsisi gibi mi olmuş ne , hehe :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder